EG Mobile

Info

Βγαίνοντας από Κουρουνιό προς τον δρόμο της Ανδρίτσαινας,κάνουμε αριστερά στον χωματόδρομο προς Ψηλή Παναγία και Αγιώργη (αριστερά στην διχάλα).Παρκάρουμε στην βάση του λόφου και σε '30 έχουμε ανέβει στην κορυφή στην θέση του φράγκικου κάστρου των Σκορτών

Τοποθεσία

Βγαίνοντας από Κουρουνιό προς τον δρόμο της Ανδρίτσαινας,κάνουμε αριστερά στον χωματόδρομο προς Ψηλή Παναγιά και Αγιώργη. Στην διασταύρωση που θα συναντήσουμε ο δρόμος πάει δεξιά για Ψηλή Παναγιά και αριστερά για Αι-Γιώργη. Εμείς ακολουθούμε την πορεία αριστερά. Τον λόφο του Αι-Γιώργη θα τον συναντήσουμε ευθεία μπροστά μας και εκεί, στην βαση του λόφου, θα σταματήσουμε για να ξεκινήσουμε την ανάβασή μας. Ο χωματόδρομος συνεχίζει δεξιά προς Ανω Καρυές (σε περίπου 2.200 μέτρα).

Η ανάβαση μέχρι την κορυφή σε απόσταση δεν είναι μεγάλη (περίπου 250 μέτρα) και σε υψόμετρο γύρω στα 100 (από τα 920μ στα 1030μ.). Υπάρχουν όμως μερικά απότομα σημεία όπου απαιτείται μικρή αναρριχιτική προσπάθεια. Διάρκεια ανάβασης περίπου 20'-30'. Προσοχή, προσεγγίζουμε το κάστρο από την αριστερή πλευρά του λόφου, ανεβαίνοντας, και όχι από την δεξιά.

Πηγές

Κάστρο Αι-Γιώργη των Σκορτών

Καθώς και τα links που αναφέρονται στο Τουριστικό Αντικείμενο και γενικότερα τα βασικά κειμένα τρίτων πηγών για την Αρκαδία του Exploring Greece