EG Mobile

show map
ΔιαδρομήΜονοπάτιΔιαδρομή // Μονοπάτι

Μονοπάτι προς Άγιο Γεώργιο

Στο ξωκκλήσι του Αγίου Γεωργίου, βόρεια από το Σφεντούρι θα φθάσουμε από ΝΔ δεξιά παράκαμψη του μονοπατιού δύο (2) που έρχεται από τον Ελαιώνα και καταλήγει στο εκκλησάκι του Σταυρού ανατολικά της Πέρδικας (απόσταση των δύο εκκλησιών περίπου 900 μέτρα). Ερχόμενοι από τον Ελαιώνα, η παράκαμψη βρίσκεται στα 1000 μέτρα, στο σημείο που διασχίζουμε το ρέμα Χούνη. Ευθεία το μονοπάτι δύο (2) συνεχίζει και ανηφορίζει προς την σουβάλα Αχλάδα (φθάνοντας εκεί σε 400 μέτρα από το σημείο αυτό). Θέλει προσοχή εδώ γιατί το μονοπάτι δύο (2) χωρίζει και μπορεί να ακολουθήσετε άλλη από την κατεύθυνση που θέλετε. Δίπλα το ξωκκλήσι του Αγίου Γεωργίου είναι κτισμένη μία παραδοσιακή σουβάλα (για την συλλογή του βρόχινου νερού). Ένα ακόμη σημείο που θέλει προσοχή είναι ότι ενώ βρίσκεστε στο μονοπάτι της παράκαμψης που καταλήγει στον Σταυρό, για να φθάσετε στον Άγιο Γεώργιο σε κάποιο σημείο (το δείχνουμε στον χάρτη) πρέπει να στρίψετε λοξά ανηφορικά αριστερά σε μικρό μονοπατάκι 50 μέτρων.