EG Mobile

show map
ΔιαδρομήΜονοπάτιΔιαδρομή // Μονοπάτι

Προς Γερμανικό Παρατηρητήριο

Από την Βελανιδιά ακολουθούμε τον δρόμο προς Άγιο Μύρο, Κάβο Μαλιά και Κοίμηση της Θεοτόκου. Στο ύψος του Μύλου αριστερά μας, ο χωματόδρομος συνεχίζει ευθεία για Κάβο Μαλιά και δεξιά ανηφορίζει για την Κοίμηση (υπάρχει σχετική πινακίδα). Στρίβουμε δεξιά και στην επόμενη διασταύρωση δεν συνεχίζουμε για Κοίμηση αλλά κάνουμε αριστερά προς το βουνό. Ο δρόμος ανηφορίζει αρκετά και καταλήγει σε μία στάνη. Προχωράμε ακόμη για 300 μέτρα και αριστερά μας θα δούμε μικρή πεζοπορική πινακίδα με ένδειξη προς το Γερμανικό Παρατηρητήριο. Αφήνουμε το όχημά μας και πιάνουμε το σχετικά βατό ανηφορικό μονοπάτι (75 μέτρα υψομετρική διαφορά) που σε 1.000 μέτρα και 20'-25' θα μας οδηγήσει στο Παρατηρητήριο. Κατασκευάστηκε από τους Γερμανούς στον Β' Παγκόσμιο πόλεμο σαν σημείο παρατήρησης και επικοινωνίας των πλοίων και των αεροσκαφών που διέσχιζαν το Μυρτώο και το Κυθηραικό πέλαγος. Η θέα από το σημείο αυτό είναι μοναδική και σίγουρα αξίζει την κοπιαστική ανάβαση.